Med et monster.....

4/13/2012

Med et monster.....

 .....på rompa stabbet lille G rundt stuebordet i stad!
I går kveld ble jeg endelig ferdig med denne buksa. Den har ligget ferdigstrikket et par uker, men den trengte brodering av øyne og tenner.
Det har jeg aldri gjort før, og det viste seg å være en utfordring. Det var rett før jeg bestemte at dette ikke ble noen monsterbukse, men kun en helt alminnelig bukse!!!!
Men jeg ga meg ikke og etter utallige opprekkinger ble den tilslutt ferdig. Nydelig arbeid er det IKKE, men den duger.
Dette er også første gang jeg har strikket ben med 5 pinner. Jeg har nemlig gruet meg til dette også. Istedet har jeg strikket frem og tilbake på en liten rundpinne og sydd sammen etterpå. Men jeg har også erfart at dette er vanskelig å få pent....

Strikkeprosjektet jeg holder på med nå er en jakke til buksa. Jeg fant en enkel jakke på DROPS som jeg strikker i de samme fargene som buksa. Da får lille G et herlig lite ullsett til å ha i barnehagen til høsten:-)

Første arbeidsuke er unnagjort og jeg storkoser meg! Gleder meg til å ta fatt på en ny uke etter helgen. Men først blir det kvalitetstd med lille G. Pappan i huset må jobbe hele helgen, og får desverre ikke tilbragt tid sammen med oss:-(

Håper du får en fin kveld og god helg videre!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 4/13/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Hahaha SKIKKELIG kul bukse!! Jeg synes den ser kjempefint strikket ut jeg. :)

 
Klokken 4/13/2012 , Blogger Thea sa ...

DE buksene er kjempekule! Har strikket to, og jeg knotet noe enormt med å sy på øyne og tenner også. Ha en flott helg:!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start